پرش به محتوا
خانه » تیم

تیم

[full_width_color]
[fancy_header type=”2″ subtitle=”برخی کارمندان شرکت ما که حرفه ای هستند”]با تیم ما بیشتر آشنا شوید![/fancy_header]
[rnr_carousel animation=”fadeInUp”]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”اعزازی” role=”موسس” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team1.png” size=”3″]لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

.

مهارت های استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سابیت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”UX طراحی”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”ورد پرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”سارا” role=”مدیر ارشد” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team2.png” size=”3″]
لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مهارتهای استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سایت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”طراحی UX”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”ورد پرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”نادری” role=”مدیر خلاق” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team3.png” size=”3″]لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مهارتهای استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سایت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”UX طراحی”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”ورد پرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”بدخشی” role=”مدیر خلاق” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team11.png” size=”3″]لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد..

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مهارتهای استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سایت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”UX طراحی”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”وردپرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”خردمند” role=”توسعه دهنده” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team21.png” size=”3″]
لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد..

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مهارتهای استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سایت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”UX طراحی”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”ورد پرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[rnr_carousel_item]
[team_member name=”علیزاده” role=”تحلیل بازار” img=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/team31.png” size=”3″]
لورم ایپسوم یا طرح‌نما  به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد..

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

مهارتهای استاندارد

[skill_bar percentage=”50″ title=”طراحی وب سایت”]
[skill_bar percentage=”30″ title=”UXطراحی”]
[skill_bar percentage=”80″ title=”بسته بندی نام تجاری”]
[skill_bar percentage=”70″ title=”ورد پرس”]

آیکونهای اجتماعی به اشتراک گذاری

[social icon=”email” url=”mailto:hallo@example.com”]
[social icon=”aim”]
[social icon=”apple” url=”http://apple.com”]
[social icon=”behance”]
[social icon=”blogger”]
[social icon=”delicious”]
[social icon=”deviantart”]
[/team_member]
[/rnr_carousel_item]
[/rnr_carousel]

[/full_width_color]

[space height=”30″]

[center]

برخی مشتریان بزرگ و همیشگی ما را بشناسید

[/center]
[clients_box][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client1.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client2.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client3.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client4.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client5.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client6.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client7.png” url=”#” title=”Client”][client logo=”http://demo.rocknrolladesigns.com/wordpress/jarvis/text-slider/wp-content/uploads/sites/8/2013/08/client8.png” url=”#” title=”Client”][/clients_box]

[center]

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد

[/center]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]